Aký vplyv bude mať koniec pandémie na beauty gigant L’Oréal?

L’Oréal ako najväčšia kozmetická firma na svete očakáva silné prebudenie v oblasti predajov kozmetiky a make-upu po ustúpení COVID-19 pandémie keď sa ľudia začnú znovu socializovať.

CEO spoločnosti L’Oréal Jean-Paul Agon sa vyjadril že očakáva prudké zvýšenie predajov, kvôli distribúcii vakcín a klesajúcej úrovne infekcie COVID-19. Na prezentácii výsledkov prirovnal tento budúci nárast k 20. rokom 20. storočia keď povojnový rozmach spôsobil ‚fiestu‘ v oblasti kozmetických produktov a služieb.


Online biznis ide hore

V roku 2020 im stúpli online predaje celosvetovo o 62%. Medziročne dokázal L’Oréal zvýšiť svoje tržby aj napriek pandémii o 4,8%, len za posledné 3 mesiace minulého roku reportovali tržby vo výške 7,88 Mld Euro.

Budúci CEO Nicolas Hieronimus uviedol že aj keď sa skončí pandémia COVID-19 tak podiel online predajov bude minimálne na úrovni 50% z celkových tržieb.


A kým sme všetci doma, tak L’Oréal tvorí super videá:


L’Oréal teda očakáva prebudenie po pandémií. Pozrime sa na vývoj ich akcií:

  • L’Oréal je najväčšia kozmetická firma na svete

  • Patrí pod nich viac ako 30 značiek kozmetiky ako napríklad Maybelline, Lancome, Garnier a ďalšie

  • Predaje za 4 kvartál 2020 prekonali odhady analytikov

  • V Číne zaznamenali nárast predajov +27% za celý minulý rok 2020

Náš výpočet

Na konkrétnom teoretickom príklade nákupu akcií spoločnosti L’Oréal môžeš vidieť možný zisk z investície.

Ak chceš byť informovaný o investovaní do L’Oréal alebo inej investičnej príležitosti, tak sa nám ozvi hneď a klikni na CHCEM INVESTOVAŤ.